Meniu

miercuri, 28 aprilie 2010

2 lei si 50 lipsa

Am ramas fara bani. Astept cu nerabdare , scuze , cu disperare sa imi intre si mie salariul.Astazi am ramas la lucru fara tigari si mancare. Am imprumutat 10 lei din care am cumparat ceva cornuri mie si unui coleg de al meu aflat in aceeasi situatie.
Raman cu 2 lei. Am mancat ne-am saturat totul a fost bine. Se termina programul, cer o tigara de la un coleg , mandru ma indrept spre casa dar nu inainte sa ma opresc la un chiosc sa imi cumpar o bautura energizanta. Stiam eu un chiosc de unde imi cumpar cafea deobicei. Ajuns observ ca este inchis (norocul ma lasa). Imi incerc sansele la chioscul de langa .
 - Energizant cu 2 lei aveti ?
 - Nu, doar cu 2 lei 50.
Ma uit la cei 2 lei care ii aveam. Imi venea sa ma trag de par de ciuda. Plec inspre casa, mai dau de inca 2 chioscuri , intreb, acelasi raspuns dar culmea la unu din chioscuri mi se zice ca au energizant la jumatate de litru la pretul de DOAR 2 lei 50 bani . Sa innebunesc pe loc .
  De nervi ma iau la pas grabit , ma indrept spre casa cu gandul ca in centru voi gasi inghetzata cu 2 lei . Eram atata de fericit ca insfarsit pot cumpara ceva dulce cu 2 lei ai mei.
  Ma intalnesc cu un coleg de breasla care mergea sa scoata niste fotografii.
- Ce faci?  intreb eu .
- Ma duc inspre casa , imi raspunde .
- Pai hai ca mergem impreuna .
- Ah merci mult .
Ma uit mirat inspre el . Nu bag de seama ce spune . O luam la pas inspre casa schimband traiectoria . Ajungem pe langa centru la care intreb eu .
- Dar unde mergem ca deviem de la drum .
- Pai la masina ta . Unde ti-ai parcat-o ?
Atunci pufnesc in ras spunandu-i ca nu sunt cu masina . El face o fatza ,radem noi ce radem la care ii vine in minte ca trebuie sa plece pana in complexul studentesc.
 Ne despartim eu ma indrept spre autobus si de-odata ma trezesc in statie si fara energizant si fara inghetzata . Bine ca nu mi-a cerut el acei 2 lei ca o luam razna de tot .
  Concluzie : Ce inseamna 50 de bani in ziua de astazi . Fara ei esti mort .

Un comentariu:

Anonim spunea...

Daca ai sti tu ca altii mor de foame, nu de pofta de "ceva dulce". Cu nici 2 lei altii traiesc o zi daca ne gandim ca o paine se gaseste pe piata si cu 1 leu 70.