Meniu

luni, 15 noiembrie 2010

Sunt nervos pe Kaufland

 Astazi am avut o zi foarte agitata , o gramada de treburi de facu intr-un timp foarte scurt . Nici sa mananc nu am avut cand . Abea pe seara cand m-a lovit urat de tot foamea si tin sa precizez ca pe mine foamea ma face foarte irascibil si artagos.
  Ajuns acasa am cautat in frigider si datorita crizei noastre dragi pe care o cunoastem cu toti si o iubim mult , am gasit mai putin decat nimic interesant de mancat. M-am luat rapid si m-am dus la eternul Kaufkand unde duc toate drumurile seara , nu pe mine dar pe restul vecinilor pensionari care altceva nu au ce sa faca decat sa cumpere toate porcariile la reduceri si ne miram de ce merge asa de bine tara noastra.
  Cred ca e pentru a 2-a oara in viata mea cand utilizez caruciorul de produse in Kaufland . Aici incepe toata povestea . Intru cu incredere, tintind raionul de paine cand ma ciocneste un ametit care se uita in gol gandindu-se cat o sa cheltuie. Trec de ametit mai invart putin roata , ma loveste o babuta care la cat de senila era nici nu a observat ca mai putin si intra cu totul in carucior din cauza impactului . Concluzia pana aici este ca ar trebui interzise prin lege celor care nu detin carnet de conducere, plimbarile cu caruciorul de produse prin magazine.  Am luat vre-o doua baghete de paine , un salam feliat , 2 tubulete de branza topita si m-am indreptat spre casa cu gandul la mega sandwitchul care o sa il prepar , cand colo coada era mai mult de jumate de magazin . Ca in filmele cu prosti ce sa mai zic altceva . Ma striga de la coada de alaturi  un prieten care era mai in fata cu vre-o 3 carucioare . Vorbim ce vorbim si ajug sa citesc o pancarta "Daca ati stat mai mult de 5 minute la rand si nu functioneaza toate casele de marcat , primiti un bon de 3 Lei ". BULL SHIT !!! Aveam 25 de minute si lucrau jumatate din case. Nu am putut sa ma abtin si am pus cronometru . Intr-un final am ajuns si eu la rand si nu am ezitat sa ii arat caseritei telefonul pe care rula cronometru de zor care era ajuns la 7 minute . Ea imi zambeste , dar in cazul asta imi era prea foame sa fiu simpatic asa ca am spus scurt pe 2 , de unde ridic banii . S-a uitat la mine nedumerita . Am luat produsele si m-am dus acasa sa imi umplu stomacul cu ce cumparasem . Ideea este ca data viitoare daca se mai intampla astfel de lucruri o sa ma duc la manager si nu pentru cei 3 lei ci cu scopul sa fac de cacao tot magazinul .

Niciun comentariu: