Meniu

duminică, 21 noiembrie 2010

Am o problema cu sefii... sau ei cu mine



   Stiti proverbul ala : "Da-i functie prostului si vezi ce om e" . Cam se aplica la toti sefii din lume. Ma intreb prietenii apropiati care ajung si ei sefi tot asa se poarta ? De ce nu poti sa iti pastrezi o atitudine normala fata de angajati ? Trebuie sa existe expresia : "Nu ma intereseaza cum faci rost de X dar pana maine sa il am" . E de speriat o astfel de expresie . Ce se intampla daca nu ai X pana maine ? Iti taie gatu ? Nu cred. Pana maine fac pariu ca se iau ei cu alt fel de probleme "sefesti" . Nici nu stiu daca exista acest cuvant dar daca nu este tocmai l-am inventat eu. De cand ma stiu am avut o problema in ceea ce priveste atitudinea asupritoare pe care o adopta oamenii in functii inalte, sa nu le zic iar sefi ca o sa ziceti ca ma repet. Cam peste tot unde am lucrat am dat de cate-un frustrat care ba i trebuia ceva , ba ca sa nu te plateasca iti baga motivul ca nu lucrezi bine. Si cand era o problema trebuia sa faci cum zice el  si sa nu pui intrebari .Eu stiu un lucru , doar in armata ordinele se executa nu se discuta .
   Ideea acestui articol nu este alta decat un mesaj celor care se simt si ar trebui sa fie cu gandirea mai aproape de angajati . Niciodata nu stii cand un angajat te poate ridica.

Niciun comentariu: