Meniu

duminică, 21 noiembrie 2010

Nu zgaria masina frate !!!!!

    
  Ma tot intreb cata minte poate avea un om care zgarie o masina. De multe ori am ramas blocat cu masina in diferite parcari si sincer mi-au trecut si mie o groaza de lucruri prin cap care le-as fi facut soferului respectiv cand se intoarce dar niciodata nu m-am gandit sa scot cheia si sa incep sa sfrijilesc pe vopseaua masinii. In fond si la urma urmei ce vina are masina ,este un act de oameni retardati , ca nu ii pot denumi altcumva . Am parcat acum 2 zile masina in complex. Aveam ceva treaba pe la un prieten si singurul loc unde am putut parca era destul de ingust . Cum multor pitzipoance si alti incepatori le era frica sa parcheze acolo , m-am incumetat eu . Cand ma intorc de la prietenu respectiv , ma uit din greseala pe portiera din dreapta , era o dunga alba trasata in valuri cu o cheie de la masina . Deci nu vreti sa stiti ce filme de groaza mi-am facut atunci in cap. Sa il fi ferit sfantu pe ala sa il fi prins acolo in momentul cand a scos cheia ca il puneam sa o manance toata. Asa.... si revenim . Credeti ca rezolvati ceva zgariand o masina? Nu e mai simplu sa ii lasati omului respectiv un bilet in care sa ii explicati frumos ca nu se poate parca acolo sau ca incurci drumu cuiva ? S-a gandit el repede ... daca n-am sa ii scriu un bilet ... mai bine ii zgarii masina ... intelege el ce vroiam sa ii spun prin zgariatul masinii.

Niciun comentariu: