Meniu

luni, 5 octombrie 2009

Ma enerveaza si stii de ce??

Astazi a fost o zi mai delicata pentru mine. Continuand postul anterior, de dimineata m-am trezit prea tarziu pentru ca obosit fiind trebuia sa recuperez. Am sunat am fost sunat totul a decurs foarte bine . De ce a trebuit un prieten de al meu sa imi strice ziua ? Nu stiu . Poate ca nu mi-a stricat-o si poate ca mi-a deschis mai mult ochii. In fond si la urma urmei nu stiu sincer ce sa mai spun este seara abea ce am venit si eu de la sala . Ma gandesc , imi pare rau pentru ce am spus dar hotararea nu mi-o retrag. Poate am fost dur , poate chiar nu am fost dur . Care e faza ? Nu mai inteleg nimic . Macar de era o chestie planuita nu stiu am fost luat prin surprindere . Vestile rapizi nu imi plac. Nici nu vreau sa ma gandesc ... ce o fi o fi de azi incolo . Incepem prin a incerca sa ne pastram jobul si a avea peste iarna ce manca.

Niciun comentariu: