Meniu

joi, 8 octombrie 2009

Frumoasa priveliste


Asa arata Timisoara de la etajul 7 pe o cladire situata in piata 700 . Cate-odata cand am treaba pe aici urc sus inainte cu o ora si stau si ma gandesc sau chiar ma uit in gol . Ma gandesc uneori la probleme si analizez cat de usor s-ar putea termina toate facand cativa pasi spre margine si unul gresit.Dar de ce ? de ce sa gresesc cand pot face viata sa para mai frumoasa ? Oare pot sau este doar in imaginatia mea ca viata se poate face mai frumoasa ?

Sunt cu ganduri la vremuri mai bune care s-au stricat intr-un timp asa de repede ca nici nu am putut sa realizez ce s-a intamplat . Sunt cateva luni de cand nu mai stiu cine sunt si ce pot . Fac lucrurile andoaselea si nimic nu imi iese cum trebuie . Dar in ultimul timp tot mai rau se arata. Sa sper ca se vor indrepta lucrurile ? Sigur nu voi citi horoscopul sa imi spuna care imi va fii viitorul. Mai bine las putin timp sa treaca.

Niciun comentariu: