Meniu

joi, 8 octombrie 2009

El e Jerry fostul meu coleg de bucatarie.

De o luna si ceva a intrat in camara mea si a inceput sa misune in voie libera. Eu cu sora mea l-am denumit Jerry. Cum poti sa ii spui unui soarec ? Sora mea de o luna nu mai doarme de frica unui soricel de dimensiunea unei brichete mici. Mie sincer mi-e mila de el chiar de aia l-am dus jos in strada si l-am lasat liber . In noaptea descinderilor lui Jerry nu am dormit pana la 4 dimineata pentru ca in casa la mine era teren minat de razboi .
Dupa doua zile crezand ca este liniste sora mea s-a dus sa ia ceva cartofi din camara cand l-a auzit pe fratele lui Jerry , Mickey mishunand . Atunci am intrat in panica si eu . Daca sunt mai multi . Pe unde au intrat ? Insfarsit si Mickey a ajuns sa bage botul ca si Jerry pe cartonul cu lipici si a avut aceeasi soarta . Dupa mine eu i-as fi prins si i-as fi bagat intr-un acvariu sa ii hranesc . Ce rau pot face 2 animalute de dimensiunea asta ?

Niciun comentariu: