Meniu

miercuri, 25 august 2010

Este bine sa fi liber

  Desigur acest titlu inca este valabil si sper sa fie valabil pentru mult timp. Unii oameni se vor gandii : "Oare la ce se refera ?" Raspunsul este : ma refer exact la ce va ganditi voi . Normal ca in fiecare post al meu nu dau de inteles prea multe pentru ca fiecare om ce va citi acest blog, il va interpreta in stilul lui asa ca las la alegerea voastra sa ganditi la ce ma refer.
   In ultima vreme am trecut prin momente grele. Si nu ma refer doar la job . Jobul este doar o mica parte care m-a dat peste cap mai mult sau mai putin. O remarca , de cand nu mai lucrez , telefoanele mele s-au transformat in doar 1 telefon iar apelurile sunt din ce in ce mai putine. Poate aici este si vina mea pentru ca am incercat sa ma deconectez de lume si de tot ceea ce inseamna stres. Pe de alta parte am ajuns sa cred ca nimic nu se intampla fara ca eu sa ma gandesc ca se va intampla. Daca in gandul meu am o intamplare frumoasa , se va intampla mai devreme sau mai tarziu . Am spus si o sa o mai spun : grija mare ce iti doresti ca s-ar putea sa se intample. Mie mi s-a intamplat ca sunt liber. Dar fiind liber poate nu este chiar raspunsul la care ma asteptam . Nu sunt suparat pentru ca sunt liber ci pur si simplu nu imi place sa fiu prea liber. Am nevoie de actiune . Fara actiune ma simt ca un sobolan intr-o cusca. Eh si aici incep gandurile negative .
   Ce o sa ma fac ? Unde o sa lucrez ? Din ce o sa traiesc ?
Ma intreb in fiecare zi acest lucru si sincer inca nu am ajuns sa imi raspund la aceasta intrebare dar sunt mai mult ca sigur ca daca incetez sa ma ganesc la toate problemele care le am , va veni un timp bun . Assa se intampla de fiecare data . Revin...

Niciun comentariu: