Meniu

luni, 23 noiembrie 2009

Sa imi revin...

   Dupa o furtuna de nervi , e cazul sa ma calmez sa imi vad de lucrurile mele . Am inteles ca nu mai are nici un rost sa imi mananc singur nervii pentru ca pur si simplu nu merita. Cuvinte rele dupa cuvinte bune si tot asa. M-am saturat sa fiu eu cel vinovat intr-una. Eu stiu sa trec peste multe lucruri si accept multe dar nesimtirea pe mine ma duce la disperare. Calca-ma in picioare , eu tot ma voi ridica... si timpul meu se apropie il simt cum vine. Ma simt ca si dupa o operatie . Nu esti sigur daca ti-a bagat ceva sau a scos din tine. Dar exact ca dupa o operatie, ma ridic si imi continui drumul . Nu ma dau batut . Am incredere si sunt sigur ca pot mai mult obtine de la alta persoana decat doar niste "beneficii". Nervii ma doboara dar cum am spus si mai devreme : "Ce nu te omoara te face mai puternic" . In urmatorul episod din viata mea veti vedea un alt EU.

Niciun comentariu: