Meniu

duminică, 22 noiembrie 2009

Nu pot sa dorm....

 Cu toate ca acum parca am alt sentiment , mult mai ciudat , nu pot sa dorm , nu am ce face in casa . E de cacat concediul asta de boala . Mai bine imi luam naibii concediu normal da oricum la cutit trebuia sa ajung asa ca poate e mai bine . Imi vine sa ies afara ce sa fac ? Nu stiu nici eu .Nu am stare . Si am zis a 3-a oara e cu noroc . Si asa a si fost . Cum de am intuit eu treaba asta de la inceput si cum de simt eu tot ? Sunt sigur ca nu stiti despre ce vorbesc , dar eu aberez in stilul meu fumand o tigara care aproape este gata . Gata am terminat tigara . Sincer imi pare rau cand am dreptate . De ce eu trebuie sa prezic unele lucurui dinainte ? De ce cunosc oamenii asa bine ? De ce nu reactionez ? Pentru ca nu am cum . Sunt legat de scaun. Am simtit din totdeauna oamenii cand ma mint. Si cu toate ca stiam ca mint ii lasam in pace sa abereze si ei in stilul lor asa cum fac si eu acuma. Ascult o melodie foarte frumoasa acuma si ma gandesc ce sa fac . Am 25 de ani , un sfert de secol . Nu  imi fac probleme life goes on . Asta nu inseamna ca sunt ok ... nu voi fi ok dar sper sa incerc sa fiu . Imi pare rau .

Niciun comentariu: