Meniu

sâmbătă, 5 decembrie 2009

Micky imi va tine companie

 Micky al meu ca asa ii spun la soricelul care locuieste cu mine in camera de ceva saptamani si-a facut trotuar pe bordura de la parchet. Nu are nici o treaba , se plimba ca pe corso. I-am pus capcana sa il prind ... el nimic. Se duce pana la tevi se uita la mine , am impresia ca ma intreaba ce fac. Cred ca am luat-o pe ulei rau de tot. Nu vrea sa intre in capcana.Acum 5 min faceam poze la o jucarie de plush cand al meu Micky a trecut frumos pe sub foaia alba nebagand de seama blitul . Imi pare rau ca nu a trecut in timp ce eu faceam poze ca vi-l aratam . Este micut si dragut mi-e mila sa il omor chit ca nu stiu de unde a aparut .Cred ca o sa ii fac o casuta si sa impartim fericiti apartamentul. Sper sa nu isi aduca si familia ca nu mai am loc si de ei.

Niciun comentariu: